قوانین
زمان تحویل کالا طبق اعلام سایت است و ممکن است به دلایل مختلفی مانند شرایط جوی یا مشکلات پستی تغییر کند.
- مسئولیت آسیب دیدن کالا در زمان حمل و نقل بر عهده شرکت پستی یا مرسوله است.
- هزینه ارسال طبق تعرفه سایت محاسبه میشود.
مرجوعی و بازگشت کالا
- مشتریان میتوانند تا ۷ روز پس از دریافت کالا، در صورت عدم رضایت یا مشکل فنی، درخواست مرجوعی دهند.
- کالا باید در وضعیت اولیه و بدون آسیب باشد.
- هزینه ارسال کالا برای مرجوعی در صورتی که مشکل از طرف مشتری باشد، بر عهده خریدار است.
- کالاهای باز شده یا استفاده شده ممکن است قابل مرجوع نباشند (بسته به نوع گجت).
گارانتی و خدمات پس از فروش
- گجتها دارای گارانتی مشخص شده در توضیحات محصول هستند.
- گارانتی شامل مواردی مانند خرابی فنی در مدت زمان تعیین شده است و شامل آسیبهای فیزیکی ناشی از استفاده نادرست نمیشود.
حریم خصوصی
- اطلاعات شخصی کاربران طبق قوانین حفاظت از دادهها حفظ میشود و بدون اجازه، در اختیار شخص ثالث قرار نمیگیرد.
- استفاده از اطلاعات مشتریان فقط در جهت ارائه خدمات و بهبود سایت انجام میشود.